شناسهٔ خبر: 91720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان صورت گرفت؛

گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بیات منش - زنجان.JPG مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، سالروز تاسیس این نهاد خدمت رسان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، در بیست و یکمین روز از فروردین ماه مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با حضور در محل بنیاد مسکن انقلای اسلامی استان زنجان، با تقدیم پیامی، سالروز تاسیس این نهاد ارزشی و خدمت رسان را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام و با اشاره به آیه پنجم از سوره قصص آمده است " همدلی و همراهی با پیشوایان و وارثان روی زمین  طبق آنچه در صریح آیه قرآن به آن اشاره شده است و گام برداشتن در مسیر مسکن این منادیان عزت، توفیقی است بی مضایقه که نصیب جنابعالی و مجموعه  پر تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد ه است. در نهایت فروتنی، ۲۱ فروردین، سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را حضورتان تبریک عرض می نمایم. "

قابل ذکر است در این مراسم که با همراهی شاهین فر، معاون مسکن و ساختمان و محرمی یگانه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت، در خصوص تفاهم نامه های فی مابین و پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان بحث و گفتگو شد.