شناسهٔ خبر: 91787 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام شد

رونمایی از پورتال جدید ۳۳ اداره کل راهداری

نشست راهداری در نشستی با حضور مدیران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پرتال جدید ۳۳ اداره کل این سازمان رونمایی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نشستی با حضور تیموری معاون برنامه‌ریزی، حاجی اسماعیلی مدیر کل دفتر ریاست، متولی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پورتال جدید ۳۳ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باهدف پاسخگویی به نیازهای جدید مخاطبان و انطباق با الزامات دستگاه‌های ناظر بر توسعه دولت الکترونیک رونمایی شد.

در این مراسم محمد تیموری معاون برنامه ریزی سازمان با اشاره به نقش سازنده حوزه های فناوری اطلاعات و روابط عمومی در ستاد و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در راستای توسعه خدمات‌رسانی الکترونیک و توسعه ارتباطات، از تلاش تمامی دست اندرکاران و همکاران دخیل ستادی و استان‌ها در راه‌اندازی پورتال‌های جدید ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها تقدیر کرد.

وی همچنین انجام ارزیابی‌های ادواری پورتال‌های استانی توسط روابط عمومی ستاد را مورد تاکید قرار داد و با توجه به اهمیت تکریم بازنشستگان سازمان، خواستار تخصیص بخشی برای موارد مرتبط با آن‌ها در پورتال‌های ستاد و استان‌ها شد.

 با توجه به این که سایت قبلی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها در زمینه به‌روزرسانی و امکانات جدید با محدودیت‌هایی مواجه بود، در راستای پاسخ به نیازهای جدید و منطبق با الزامات دستگاه‌های ناظر بر توسعه دولت الکترونیک، بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده دفاتر روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان و همکاری ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها منجر به طراحی و اجرای پورتال‌های مذکور با شکل و محتوای جدید شد.

موتور جست‌وجوی قوی، میز خدمت الکترونیک، قابلیت ارزیابی توسط مخاطبان، ارتباط مخاطبان با مدیرکل مربوطه، ارائه نظرات و پیشنهادات، دسترسی آسان افراد کم‌توان، سرعت و دقا بالا، تمرکز و تجمیع خدمات هر دسته از مخاطبان و کاربران بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بخش مخاطبان از جمله قابلیت‌های پورتال جدید ادارات استانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.