شناسهٔ خبر: 91799 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

انتخاب پیمانکار برای ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان اردبیل

راهسازي مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر برای احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان انتخاب پیمانکار انجام شده و تا یک ماه آینده در محور اردبیل – سراب نیز عملیات اجرایی و انتخاب پیمانکار انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، محبوب حیدری گفت: پیمانکاران همانند سال گذشته و شرایط خاص بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از روزهای نخست امسال احداث و توسعه راه‌های استان را شروع کردند.

وی افزود: با توجه به ردیف ملی ۵۳۶ کیلومتر از راه‌های استان امیدواریم امسال منابع کامل به توسعه بزرگراه‌های استان اختصاص پیدا کند.

حیدری در ادامه بیان داشت: برای احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان انتخاب پیمانکار انجام شده و تا یک ماه آینده در محور اردبیل – سراب نیز عملیات اجرایی و انتخاب پیمانکار انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با قدردانی از تلاش پیمانکاران و صبوری آنها در دریافت مطالباتشان اضافه کرد: ۹۸ درصد پیمانکاران حوزه راه در استان اردبیل بومی هستند و کمتر از دو درصد غیربومی می‌باشند.

وی تصریح کرد: نسبت به سال ۹۶ اعتبارات حوزه راه در سال‌های اخیر ۱۲ برابر افزایش یافته و به صورت هفتگی با حضور در تهران سعی می‌کنیم تا از سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را دریافت کنیم.