شناسهٔ خبر: 91814 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران اعلام کرد:

بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد يکی از مهمترين پروژه‌های فرودگاهی ايران در سال جاری است/ تاکيد بر رعايت برنامه زمانبندی انجام پروژه

حسین اسفندیاری عضو هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران از تجهيز کارگاه پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بين‌المللی مهرآباد بازديد و از اين پروژه به عنوان يکی از مهمترين پروژه‌های فرودگاهی ايران در سال ۱۴۰۰ نام برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسين اسفندياری در جريان بازديد از تجهيز کارگاه پيمانکار باند ۲۹ چپ مهرآباد که همراه با مصطفی صفايی(معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها) و ابراهيم مرادی(عضو هيات مديره و راهبر فرودگاه بين‌المللی مهرآباد) صورت گرفت، گفت: پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بين‌المللی مهرآباد از اهميت بسيار زيادی برخوردار است و يکی از مهمترين پروژه‌های فرودگاهی ايران در سال ۱۴۰۰ به شمار مي‌آيد.

وی افزود: اين پروژه بايستی با سرعت، دقت و رعايت تمامي استانداردهای لازم پيش برود چرا که در فرودگاه پرترافيک مهرآباد زمان و رعايت استاندارد به عنوان يک رکن اساسی و حياتی است. عضو هيات مديره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران با بيان اين‌که کار کردن در فرودگاه بين‌المللی مهرآباد، ويژگی خاص خودش را دارد و پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ اين فرودگاه نيز يک پروژه خاص است، ادامه داد: وزير راه و شهرسازی نيز اخيرا در جلسه ديدار نوروزی خود با مديران عامل شرکت‌هاي هواپيمايی همکاری در طول انجام اين پروژه را مورد توجه و بر اهميت اين پروژه و ضرورت به ثمر رساندن دقيق آن تاکيد کردند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، گفتنی است؛ همچنين در ادامه پروژه ساخت آشيانه هواپيمای فلايت چک شرکت فرودگاه‌ها در مجموعه فرودگاهی مهرآباد نيز مورد بازديد قرار گرفت. در اين بازديد نيز اسفندياری بر ضرورت انجام اين پروژه طبق برنامه زمانبندی شده تاکيد کرد.