شناسهٔ خبر: 91824 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک عنوان کرد:

تحقق ۸۰ درصد شعار سال در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک / راه‌اندازی موزه شرکت با همکاری وزارت میراث فرهنگی

مجید کیان پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با برنامه‌ریزی، راهبری، خلاقیت، همت، تلاش و نقش آفرینی در پروژه‌های استانی و ملی در کشور، ۸۰ درصد مصادیق شعار سال ۱۴۰۰ به نام " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک محقق شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور در نخستین جلسه وب کنفرانسی با مدیران مناطق و استانی کشور که با حضور اعضاء هیات مدیره و برخی مدیران ستادی برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری سال  ۱۴۰۰ را سال " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری کردند و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این راستا با توجه به رسالت ذاتی خود تلاش مضاعفی را برای تحقق شعار سال آغاز کرده است.

کیانپور افزود: " تولید"؛ ارائه خدمات جدید و بالا بردن کیفیت کار مبتنی بر مشتری‌مداری، ارتقاء محوری و افزایش کیفیت کار در تولید است و با استانداردسازی و ارائه خدمات مناسب و خوب به مشتریان درآمدزایی نیز افزایش می‌یابد.

وی به بخش " پشتیبانی" در نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با توانایی و تجربه‌ای که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی بیش از نیم قرن و انجام بیش از۵۰۰ نوع آزمایش متنوع در حوزه‌های فنی و مهندسی، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یک شرکت دانش بنیان می تواند مطرح باشد و این امر در سال ۱۴۰۰ محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به بخش " مانع‌زدایی" در نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: برای پیشبرد کار و به نتیجه رسیدن یک تلاش جمعی دستور حذف بخش نامه‌های اضافی، دستورالعمل‌های دست و پا گیر در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک صادر شده و نتیجه کار باید در حداقل زمان مشخص و انجام شود و تمام موانع برای به ثمر رسیدن تلاش گروهی برداشته شود.

کیانپور تاکید کرد: همه پرسنل و مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور آمادگی دارند به تمام معنا شعار سال را در این آزمایشگاه اجرایی کنند و تاکنون با رسالت و برنامه‌ریزی‌هایی که در این آزمایشگاه انجام شده در نخستین ماه سال جدید موفق به تحقق ۸۰ درصد از این شعار شده‌ایم و ۲۰ درصد باقی مانده نیز با تلاشی که خواهیم کرد و با ارائه خدمات نوین و منحصر به فرد به عنوان یک شرکت دانش بنیان در وزارت راه و شهرسازی به تحقق شعار سال کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته سفرهای استانی در سال جدید نیز شروع خواهد شد، تصریح کرد: سفر به استان‌ها با هدف پیشگیری، بازرسی و پیگیری امور، به روز رسانی ارائه خدمات جدید به مراکز استان‌ها ، همکاری بیشتر و ارائه خدمات فنی و مهندسی به سازمان‌‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استانی انجام خواهد شد.

کیانپور ادامه داد: در سفر به استان‌ها به دنبال افزایش بهره‌وری، مزیت‌سنجی و امکان سنجی پرسنل و تجهیزات استان‌ها هستیم تا در برنامه‌ریزی‌ها از ظرفیت‌های آزمایشگاه در تمامی استان‌ها به درستی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پایان دستور راه‌اندازی موزه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را داد و نیز از استان‌ها خواست از ارسال تجهیزات قدیمی آزمایشگاه برای غنای بیشتر موزه اقدام کنند.

 به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در ادامه این جلسه روانبد، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت نیز گزارشی از عملکرد استان‌ها درخصوص میزان درآمد و وصول مطالبات در سال گذشته ارائه کرد و در پایان نیز اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی و مدیران استانی نیز هر کدام نسبت به ارائه برنامه های سال جدید، پیشنهادات و نقطه نظرات خود برای تحقق شعار سال پرداختند.