شناسهٔ خبر: 91835 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش پراکنده باران در اکثر نقاط کشور/ وزش باد شدید در مناطق شرقی

گزارش هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: اکثر نقاط کشور از فردا تا آخر هفته بارش‌های پراکنده باران را تجربه خواهند کرد.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز ۲۳ فروردین و روزهای آتی، اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها،احتمال بارش پراکنده باران در اکثر نقاط کشور را پیش‌بینی کرد. 

گودرزی گفت: امروز دوشنبه در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، شرق مازندران و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. همچنین بعدازظهر امروز در برخی نقاط استان‌هایی مانند کرمان، فارس، اصفهان مرکزی زنجان، اردبیل و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش های پراکنده، گاهی رعد‌وبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه‌شنبه به جز خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان، در سایر مناطق کشور انتظار بارش‌های پراکنده را داریم. این بارش‌ها تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد. 

به گفته این کارشناس هواشناسی آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری است و گاها وزش باد را تجربه می‌کند. بیشینه دما امروز تهران ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.