شناسهٔ خبر: 91880 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تامین اراضی۲۰ هزار واحد مسکن ملی مورد تعهد انجمن انبوه‌سازان در تهران/مشکلات برخی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران رفع شد/مردم در تکمیل آورده‌های خود همراهی داشته باشند

آغاز عملیات اجرایی احداث ٢٣٠٠ واحد مسکونی و خدماتی در اسلامشهر و شهریاربا حضور وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه اراضی ۲۰ هزار واحد مسکن ملی موردتعهد انجمن انبوه‎سازان استان تهران تامین شده است از رفع مشکلات تاخیر در برخی پروژه‌های متوقف شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۴ فروردین در حاشیه آغاز عملیات اجرایی یکهزار واحد مسکونی – خدماتی یاس سفید در شهرک واوان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تاخیر در برخی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن  در استان تهران، توضیحاتی را ارایه کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در برخی از شهرهای کشور به دلایلی نیمه کار، متوقف شدند از رفع مشکلات آن پروژه‌ها و از سرگیری عملیات اجرایی آن‌ها خبر داد و گفت: با همراهی فرماندار اسلامشهر و حمایت شهرداری و سایر ارگان‌ها تاخیر در برخی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران رفع شده است.

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: پیمانکاران اجرای طرح‌های اقدام ملی مسکن پیمانکاران متعهد، خوش‌سابقه و دردمندی هستند که تولید مسکن جزو دغدغه‌های آنهاست.

اسلامی با اشاره به اینکه پروژه متوقف شده طرح اقدام ملی مسکن در اسلامشهر از سر گرفته شده است، توضیح داد: ۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن مورد تعهد انجمن انبوه‌سازان در استان تهران، پروژه‌هایی هستند که زمین دارند. در این خصوص، بخشی از مجوزها صادر شده و بخشی دیگر بافوریت انجام خواهد شد تا بتوانند سریع‌تر عملیات را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: مردم متناسب با میزانی که به آنها اعلام می‌شود، آورده‌های خود را واریز کنند تا پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران از سایر استان‌های کشور بیشتر از این دچار تاخیر نشود.

اسلامی گفت: امیدوارم التهاباتی که در بازار مسکن وجود داشت با شرایط ثبات مالی و اقتصادی که در کشور ایجاد می‌شود، برطرف شود و قیمت‌ها واقعی شده تا تولید مسکن، سهل‌تر و روان‌تر دنبال شود.