شناسهٔ خبر: 91907 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون امور بندر و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

پهلوگیری ۲ کشتی حامل روغن خوراکی در بندر شهید رجایی/ ۵ کشتی حامل کالاهای اساسی طی روزهای آینده وارد بندر می شود

بنادر در راستای تأمین کالاهای اساسی به ‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ۲ کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله‌ های بندر شهید رجایی پهلوگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور خرمشکوه؛ معاون امور بندر و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد اقتصادی دولت مبنی بر تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بنادر کشور و در راستای سرعت بخشی به تخلیه این کالاهای اساسی، انبارهای مسقف بندر شهید رجایی برای ارایه خدمات در اختیار فعالان بندری و صاحبان کالاهای اساسی قرار گرفته است.

وی همچنین از ورود پنج کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی طی روز های آینده در بندر شهید رجایی خبر داد و افزود: این کشتی‌ها حامل ۶۹هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲۵ هزار و ۶۰۰ تن روغن خوراکی،۶۷هزار و ۵۰۰ تن شکر و همچنین کشتی دیگری حامل ۴۴ هزارتن روغن خوراکی است.

معاون امور بندری واقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: در حال حاضر چندین کشتی در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلوگیری کرده‌اند که در حال تخلیه کالاهای خود هستند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، شایان ذکر است، منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس در شمال جزیره قشم و تنگه هرمز واقع شده است.