شناسهٔ خبر: 92043 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی و مسکن محرومان در استان اصفهان

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفری به استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی ۱۳۲ واحد از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن و ۴۳۰ واحد از پروژه‌های مسکن محرومین شهرستان اردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر و اقدام ملی استان پرداخت و گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در گرو استفاده بهینه از زمین‌های دولتی است و ما برای استفاده از این زمین‌ها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چند سالی است که با کمک مجلس شورای اسلامی موفق شده‌ایم تا از منابع دولت بودجه تکمیل طرح‌های نیمه تمام خود را تامین کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در سفر استانی خود به اصفهان از سایت طرح اقدام ملی شهرستان لنجان و اراضی سازمان ملی زمین و مسکن که در اختیار شرکت ذوب آهن قرار گرفته بازدید کرد و به بررسی مسائل مربوط به احداث و تکمیل پروژه‌های مسکونی در این استان پرداخت.

به گزلرش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است فردین شاکری معاون فنی و مهندسی و ارسلان مالکی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در این سفر مهرآبادی را همراهی می کردند.