شناسهٔ خبر: 92045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز شنبه صورت پذیرفت؛

دیدار شهردار بجنورد با مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی

دیدار با شهردار اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در دیدار با شهردار بجنورد عنوان کرد: درتعامل با شهرداران است که بیشتر راهکارهای خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف بررسی و اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، امروز شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، هادی زارعی شهردار بجنورد با  قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی دیدار کرد.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در این دیدار گفت: یکی از وظایفی که به ادارات کل راه و شهرسازی استان ها ابلاغ شده، تعامل با شهرداران است که بتوانیم با تعامل بیشتر راهکارهای اجرایی خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف بررسی و اجرایی شود.
وی به بحث پروژه برکت طرح اقدام ملی مسکن بجنورد اشاره کرد و افزود: در پروژه برکت مشکل اساسی وجود ندارد و مهمترین بحث در این قضیه اخذ پروانه ساختمانی است که انشاالله با حمایت شهردار  این امر اجرایی خواهد شد و همچنین در این خصوص مقرر گردید بحث مذکور در کارگروهی کارشناسی بررسی و نتیجه آن جهت تصمیم گیری به مدیران ذیربط ارائه شود.
هادی زارعی، شهردار بجنورد نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک به مهندس قاسمی به مناسبت انتصاب وی اظهار داشت: دو دستگاه راه و شهرسازی و شهرداری از نظر کاری خیلی به هم وابسته هستند و انشاالله با تعامل و همکاری بیشتر مسائل و مشکلات مردم این شهر حل و فصل خواهد شد و در نهایت این تعامل به سود مردم خواهد بود.
لازم به ذکر است در این دیدار معاونان هر دو دستگاه حضور داشتند، برگزاری جلسات منظم شورای مسکن استان، برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای استان و همچنین برگزاری کمیته فنی شهرها مطرح و راهکارهای مناسب پیشنهاد و بررسی شد.