شناسهٔ خبر: 92079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح ابرار صورت پذیرفت؛

صرف اعتبار ۳۰ میلیار ریال برای آسفالت راه‌های روستایی حوزه سیستان

ایوب کرد.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات بهسازی و آسفالت هفت و نیم کیلومتر از راه های روستایی حوزه سیستان در قالب طرح ملی ابرار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات بهسازی و آسفالت هفت و نیم کیلومتر از راه های روستایی حوزه سیستان در قالب طرح ملی ابرار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

ایوب کرد اظهار داشت: طرح ملی اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی یا «ابرار» با هدف ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه روستایی در استان مورد توجه قرار گرفته است به طوری که آسفالت هفت و نیم کیلومتر از راه های روستایی سیستان از اسفند سال گذشته آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی شده در فروردین ماه سال جاری به اتمام رسید.

وی ادامه داد: این اداره کل به منظور استفاده بهینه از امکانات و اعتبارات، عملیات زیرسازی این پروژه را با استفاده از توان اکیپ راهدارای وحدت سیستان و آسفالت آن را توسط پیمانکار بخش خصوصی اجرایی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مهم توسعه راه روستایی در کاهش محرومیت و پیشگیری از مهاجرت به شهرها، بهبود راههای این مناطق در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

گفتنی است سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.