شناسهٔ خبر: 92098 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز ارتش

وزیر راه و شهرسازی به امرای ارتش تبریک گفت

اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیام‌هایی جداگانه روز ارتش را به فرماندهان ارتش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیام‌هایی جداگانه روز ارتش را به امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی و امیر سرتیب علیرضا صباحی‌فر، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در متن این پیام وزیر به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: « ۲۹ فروردین یادآور حماسه‌سازی‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی است که جان در راه میهن دادند، اما خاک را نه... ایران اسلامی را به هنر پاسداشت، کیمیا کردند، همچون خورشید در روزهای خاکستری دفاع مقدس زخم دیرسال وطن را مرهمی شدند و ایران را از ناامنی زدودند.

آنچه امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه‌سازی‌ها و پایمردی‌ شجاعانه ارتشیان در ۸ سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان بود که سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آورد. اینجانب این روز بزرگ را به جنابعالی و تمام جانبرکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه حضرت ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) موفق و پیروز باشید.»