شناسهٔ خبر: 92125 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

وزیر راه و شهرسازی عروج ملکوتی سردار جانباز شهید حجازی را تسلیت گفت

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی طی پیامی عروج ملکوتی سردار جانباز شهید سیدمحمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی طی پیامی عروج ملکوتی سردار شهید جانباز سیدمحمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در متن پیام چنین آمده است:

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ

سوره نساء آیه ۷۴

عروج ملکوتی سردار شهید جانباز سیدمحمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم خاطر، ولایتمداران و مدافعان این مرزوبوم شد.

ایشان از مؤسسان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با وجود جانبازی و جراحت‌های شیمیایی قابل توجه به وجود آمده در طول حضور مستمر در جبهه‌های حق علیه باطل، بعد از پایان دوران دفاع مقدس در مسئولیت‌های مهم در نهاد سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت و ادامه ‌دهنده راه شهدای هم رزم خود شد.

همچنین این سردار سرافراز والامقام که از بنیان‌گذاران سازمان بسیج مستضعفین به‌عنوان شجره طیبه بود در ۱۰ سال فرماندهی این نیرو خدمات شایانی تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در سال‌های اخیر با حضور در جبهه مقاومت از فرماندهان یگان‌های مؤثر مدافعین حرم در کنار شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی محسوب می‌شد.

 نام و خاطره این سردار سرافراز اسلام، مجاهد بصیر و سردار ولایتمدار که به درجه شهادت نائل آمد، همواره با تواضع و سوابق درخشان اخلاقی و عملی همراه بوده و بر تارک این مرزوبوم حک و باقی خواهد ماند.

عروج شهادت گونه سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و اعضای نیروی قدس سپاه، ملت ایران و به ویژه به خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.