شناسهٔ خبر: 92126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف حفظ و نگهداری محور و سطح جاده صورت می گیرد؛

بهسازی ۱۵ کیلومتر رویه آسفالت محور دیهوک – راور

آغاز عملیات روکش آسفالت 37 کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان مهرستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: به منظور حفظ و نگهداری سطح محور، بهسازی ۱۵ کیلومتر رویه آسفالت جاده دیهوک – راور در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، مهدی کیانپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: ۱۵کیلومتر روکش ماسه آسفالت رگلاژی محورهای حوزه استحفاظی بخش دیهوک به منظور حفظ و نگهداری محور و سطح سرویس مناسب برای استفاده کاربران جاده ای صورت می‌گیرد.

مهدی کیانپور ادامه داد: با توجه به شرایط تخصیص اعتبار در حال حاضر یکی از راهکارهای مناسب در جهت حفظ و نگهداری محور دیهوک - راور استفاده از روكش ماسه آسفالت رگلاژی است و با تأمین اعتبار لازم نسبت به روكش آسفالت اصلی اقدام خواهد شد.

وی عنوان کرد: روکش ماسه آسفالت رگلاژی، به صورت مشترک با همکاری پیمانکار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش دیهوک و با تشكيل يك اكيپ  ۱۲ نفره نيروی انساني و ۸دستگاه ماشين آلات سبك و سنگين، رگلاژ و ترمیم سطح رویه آسفالت در قسمت‌هایی که بیشترین تخریب را داشته انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک افزود: با توجه به ناهمواری و ترک های زیاد سطح آسفالت موجود برای ادامه اجرای روکش مذکور نیز به طول ۵ کیلومتر نسبت به حمل مصالح آسفالتی و تهیه آسفالت سرد مورد نیاز، برنامه ریزی لازم صورت گرفته و در حال انجام است.

شایان ذکراست عمليات راهداري جاري توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک بطور مستمر در طول سال انجام مي شود و هرسال با ابلاغ اعتبار از سوي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ، قسمتهايي از محورهای حوزه استحفاظی به صورت امانی در دستور كار این اداره برای تعمير و مرمت قرار می‌گیرد.