شناسهٔ خبر: 92150 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۹ پروژه شهر جدید پرند با هزینه ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد

افتتاح ٩پروژه شركت عمران در شهر جديد پرند به همراه بازيد از اجراى مسكن ملى و مسكن مهر(1) با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ۹ پروژه در شهر جدید پرند افتتاح شد که هزینه اتمام این پروژه‌ها معادل ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که امروز ۳۰ فروردین به منظور بازدید از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن و همچنین بازدید از تکمیل پروژه مسکن مهر به پرند رفته بود، همزمان ۹ پروژه شرکت عمران شهرهای جدید را افتتاح کرد.

افتتاح پل روگذر شهرک صنعتی پرند

پل روگذر شهرک صنعتی پرند امروز ۳۰ فروردین توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. مبلغی که برای تکمیل این پروژه هزینه شد ۱۸ میلیاردتومان است و احداث این پل از مهرماه ۱۳۹۸ آغاز شد. محل اجرای این پروژه نیز جنوب فاز یک و ورودی شهرک صنعتی پرند است.

افتتاح ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی دو آشیانه

از دیگر پروژه‌هایی که توسط شرکت عمران شهرهای جدید در پرند افتتاح شد افتتاح ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی دو آشیانه با ۲ میلیاردتومان اعتبار بود که ساخت آن از مهرماه ۱۳۹۷ آغاز شد و در جنوب فاز ۶ واقع است.

افتتاح ۴  پروژه‌ زیربنایی به ارزش ۷۲ میلیاردتومان

افتتاح چهار پروژه زیربنایی به ارزش ۷۲ میلیاردتومان  از دیگر افتتاح هایی بود که امروز ۳۰ فروردین در سفر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید پرند انجام شد. این چهار پروژه شامل بهسازی و آماده‌سازی آسفالت معابر شمال فاز ۴ با هزینه ۲۰ میلیاردتومان، ترمیم و اصلاح نواقص محوطه‌سازی شهرک آسمان و آفتاب با هزینه یک میلیاردتومان، بهسازی معابر شهرک کارگاهی جنوب فاز ۳ با هزینه یک میلیاردتومان، و عملیات آماده‌سازی اراضی موسوم به ۸۸ هکتاری با هزینه ۵۰ میلیاردتومان است.

افتتاح فاز دوم بوستان مشاهیر

امروز ۳۰ فروردین فاز دوم بوستان مشاهیر در پرند با هزینه ۴۱ میلیاردتومان افتتاح شد. این فاز از پروزه در دی ماه ۱۳۹۵ آغاز شده بود که تکمیل و بهره‌برداری شد و در جنوب فاز ۴ واقع شده است.

افتتاح ساختمان کلانتری

ساختمان کلانتری شهر جدید پرند با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. احداث این ساختمان از دی‌ماه ۱۳۹۳ آغاز شد و در محل شمال فاز ۵ قرار دارد.

افتتاح ساختمان اداری و محوطه آرامستان

ساختمان اداری و محوطه آرامستان شهر جدید پرند با هزینه ۵ میلیاردتومان افتتاح شد. ساخت این پروژه از آبان ۱۳۹۹ آغاز شده و در جنوب جاده ساوه- غرب فاز یک صنعتی واقع شده است.