شناسهٔ خبر: 92160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ایمن سازی صورت گرفت؛

تخریب دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم محورهای شهرستان کاشمر

رفع تجاوز به حریم خمین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر از تخریب دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم محورهای این حوزه طی فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، مهدی حقیقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر اظهار داشت: در فروردین ماه ۱۷ مورد رفع تجاوز به حریم در حاشیه محورهای تحت مدیریت این اداره صورت گرفت که در دو مورد از این موارد تبصره ۱ ماده ۶ به اجرا در آمد و ساخت و سازهای غیرمجاز با دریافت حکم از دستگاه قضا تخریب شد.

حقیقی در تبین اقدامات صورت گرفته در حوزه راهداری نیز افزود: در طی فروردین ماه، راهداران ما ۴۶۵ مترمربع لکه‌گیری هندسی را در سطح راه‌های سه شهرستان کاشمر، خلیل‌آباد و کوهسرخ انجام دادند، همچنین اقدام به ۷۰ هزار مترمربع تسطیح و تنظیف و شانه‌سازی حریم راه‌ها کردند و در ۱۰ کیلومتر از حاشیه راه نیز عملیات بوته‌کنی را به اجرا رساندند.

وی با اشاره به وجود دو محور خاکی در حوزه استحفاظی این اداره، بیان داشت: در همین ایام در طول ۵ کیلومتر راه خاکی نیز عملیات تسطیح و رگلاژ انجام گرفته است.

  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشمر در پایان به تامین روشنایی دو تقاطع در طول راه‌های حوزه استحفاظی این اداره اشاره کرد و افزود: دو مورد تامین روشنایی در فروردین ماه توسط راهدارن این اداره به انجام رسید که یک مورد آن در محور بردسکن، تقاطع کلاته شادی و دیگری در محور شادمهر، تقاطع روستای نای قرار دارد.