شناسهٔ خبر: 92168 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پی درگذشت راهدار تلاشگر استان در حین خدمت

index.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پیامی درگذشت عباس هویدا، راهدار تلاشگر شهرستان بویین زهرا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان که در حین انجام وظیفه درگذشت را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، عباس هویدا راهدار خدوم شهرستان بویین زهرا که از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بود، در حین خدمت و بر اثر سکته قلبی درگذشت.

متن پیام تسلیت ابراهیم مبارک قدم، مدیرکل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین به شرح زیر است.

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت راهدار تلاشگر استان قزوین، شادروان عباس هویدا که در حین خدمت دچار ایست قلبی شد، موجب اندوه و تاثر فراوان گردید. بی‌گمان خدمات و تلاش‌های صادقانه‌ی این عزیز از دست رفته و همه‌ی راهداران خدوم و فداکار که در سرما و گرما و روز و شب، با جان و دل به مردمان سرزمین خود خدمت می‌کنند، بهترین و گرانبهاترین یادگار است که از آن‌ها در ذهن همگان ثبت می‌شود.

اینجانب این سانحه‌ی دردناک را خدمت خانواده‌ی محترم آن مرحوم، مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راهداران عزیز استان و مجموعه‌ی تلاشگران بی ادعای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت راه و شهرسازی، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار یگانه آمرزش و آرامش برای شادوران عباس هویدا و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می‌کنم.