شناسهٔ خبر: 92180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشه انجام شد؛

 اجرای بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای آذربایجان غربی

۲۰۱۸۰۵۱۰_۱۴۵۳۱۶.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر خط کشی در محورهای استان طی یک سال گذشته خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به نقش بی بدیل خط کشی محورهای مواصلاتی در کاهش تصادفات جاده ای در طول سال گذشته بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با اولویت  و با توجه به نوع جاده ، ترافیک و لزوم نیاز فوری ایمن سازی در مسیرها، به صورت امانی و پیمانی خط کشی شد.

 وی همچنین اذعان داشت: در این مدت شستشوی ۴۵ هزار تابلو علائم، نصب ۱۳۰ عدد سرعت کاه، تنقیه نزدیک به ۱۴۰۰ پل، نزدیک به ۷۵۰۰ کیلومتر عملیات برچیدن علف های هرز در محورهای اصلی و فرعی استان و افزون بر ۱۵۰۰ گشت تلفیقی با پلیس راه برای بررسی ایمنی و آرام سازی محورهای مواصلاتی استان انجام شد.

 نصرتی ادامه داد: در این مدت افزون بر هزار عدد چراغ هشدار چشمک زن تعمیر ، نصب و نسبت به تعمیر افزون بر هشتصد عدد چراغ های روشنایی یا تابلو های برق اقدام شد.

 این مقام مسئول در پایان با اشاره به قانون حفاظت از حریم راه ها گفت: در طول سال گذشته نزدیک به ۲۰۰۰ اخطار کتبی به متجاوزان به حریم راهها صادر و نسبت به تخریب نزدیک ۳۵۰ سازه  بدون مجوز و در حریم راه با احکام قضایی اقدام شده است.