شناسهٔ خبر: 92235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی مازندران انجام شد؛

رفع تصرف ۵۵۰ متر اراضی دولتی و اجرای حکم در شهرستان آمل

رفع تصرف ۵ هزار متر از پلاک مهرآباد دماوند رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای آمل و لاریجان از رفع تصرف زمین و تخریب دیوار در بلوار آیت شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، محسن غفاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای آمل و لاریجان اظهار داشت: حکم خلع ید و قلع و قمع دیوار احداثی که توسط متصرفان در زمینی به مساحت ۵۵۰ متر احداث شده بود، با پیگیری حقوقی موضوع، به صدور حکم خلع ید و قلع و قمع و توسط فرماندهی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان ، اجرا شد که ارزش تقریبی آن بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 غفاری افزود: بر اساس قانون، هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز ، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم بوده و ماموران یگان حفاظت این اداره کل در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام قانونی لازم را بعمل می آورند.

گفتنی است: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به صورت ۲۴ ساعته گشت زنی داشته و از اراضی دولتی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی خواهد نمود.

هم استانی های عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به شماره تلفن ۳۳۳۷۵۱۹۱-۰۱۱ فرماندهی یگان حفاظت استان اطلاع رسانی نمایند.