شناسهٔ خبر: 92252 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد مهمترين پروژه صنعت فرودگاهی کشور است

فرودگاه مهرآباد وزير راه و شهرسازی در بازديد از فرودگاه مهرآباد، تاکيد کرد که اجرای بهسازی باند ۲۹ چپ اين فرودگاه مهمترين صنعت فرودگاهی کشور در سال ۱۴۰۰ است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در این بازدید که با همراهی سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره شرکت و راهبر فرودگاه مهرآباد انجام شد، در جریان اجرای بهسازی باند ۲۹ چپ این فرودگاه که مهمترین پروژه صنعت فرودگاهی کشور در سال ۱۴۰۰ است، قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن بازدید از عملکرد ایربریج ها تاکید کرد که این مهم در تسریع و تسهیل گردش مسافری تاثیر بسزایی دارد .

همچنین  سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز در بازدیدی جداگانه  در جریان روند اجرای پروژه‌های جدید در این فرودگاه قرار گرفت.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در این بازدید مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد گزارش کاملی از وضعیت پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد و طرح لاین بندی در حال اجرای محوطه ترمینال‌های چهار و شش ارایه کرد و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز به ارایه راهکارهای اجرایی در راستای عملیاتی کردن و رفع موانع برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه‌های فرودگاه مهرآباد پرداخت.