شناسهٔ خبر: 92278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای ایمنی تردد صورت پذیرفت؛

اجرای ۱۶۹ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی مازندران

روکش آسفالت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: سال گذشته بیش از ٨٥٦ کیلومتر انواع عملیات بهسازی رویه راه در راه های استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، اسماعیل فولادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: بیش از ٨٥٦ کیلومتر انواع عملیات بهسازی رویه راه در راه های استان طی سال گذشته به انجام رسیده چرا که حمل قسمت اعظمی از محصولات کشاورزی استان از طریق حمل و نقل جاده ای  انجام می شود، وجود زیر ساخت های مناسب برای تردد ناوگان حمل و نقل ضروری است.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه در حال حاضر اقدامات خوب و گسترده ای در زمینه بهسازی، ایمن سازی و آسفالت راه های استان در دست اجراست.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به بخشی از فعالیت های کاری این اداره کل در راستای طرح ارتقای کیفیت راهداری اشاره و بیان داشت: اجراي خط كشی، نصب حفاظ بتنی، احداث روشنایی نصب گاردریل، نصب علائم، حذف نقاط پرحادثه، شانه سازی، رنگ آمیزی نیوجرسی، پایه ها و نرده ها، شستشو و ساماندهی علائم، اصلاح قوس ها و ... از جمله اقداماتی بوده که در قالب این طرح در سطح راه های استان به اجرا در آمده است.

گفتنی است مازندران ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد.