شناسهٔ خبر: 92300 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل راه آهن خبر داد

تغییر رویکرد سه‌شنبه‌های ریلی راه آهن در سال ۱۴۰۰/ تشریح عملکرد مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن در اجلاس سازمان همکاری راه آهن‌ها  (OSJD)

رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن  از تغییر رویکرد سه‌شنبه‌های ریلی راه آهن در سال ۱۴۰۰ خبر داد و عنوان کرد که با رویکرد جدید، یک هفته به ارایه فناوری‌ها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و یک هفته نیز به رسیدگی موانع، مسایل و راهکارهای اجرایی شدن آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری سی‌وششمین اجلاس مدیران عامل راه‌آهن‌های عضو سازمان همکاری راه آهن‌ها  (OSJD) که به طور مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شده بود، اظهار کرد: در این اجلاس گزارشی از اقدامات انجام شده در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن به ویژه موضوع سه‌شنبه‌های ریلی راه آهن ایران پرداخته و توضیح داده شد و از سوی اعضا مورد استقبال قرار گرفت.

وی گفت: پیش از این نیز موضوع مرکز جهادی پیشرفت راه آهن و سه‌شنبه‌های ریلی برای اتحادیه بين المللی راه آهن‌ها (UIC  ) گفته شده بود و آنان از این موضوع خیلی استقبال کرده بودند.

رسولی تصریح کرد: برای سازمان همکاری راه‌آهن‌ها (OSJD) نیز توضیح دادیم که ما مسایل‌مان را برای حمل‌ونقل ریلی احصاء کرده و موضوعات اولویت دار را در دستور کار مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن قرار داده و نسبت به رفع آن اقدام کرده‌ایم.

در ادامه مدیرعامل شرکت راه آهن، از تغییرات جدید در برگزاری سه‌شنبه‌های ریلی خبر داد و اظهار کرد: رویکرد سه‌شنبه‌های ریلی در سال ۱۴۰۰ عوض شده است.

وی درباره چگونگی برگزاری نشست‌های ریلی در سال جدید گفت: با رویکرد جدید، یک هفته به ارایه فناوری‌ها، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و یک هفته نیز به رسیدگی موانع، مسایل و راهکارهای اجرایی شدن آن‌ها اختصاص خواهد یافت.