شناسهٔ خبر: 92320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور فراهم شدن بستر سفری ایمن برای کابران جاده ای صورت گرفت؛

روکش آسفالت ۸۶۸ کیلومتر از محورهای سیستان و بلوچستان در سال ۹۹

ایوب کرد.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۸۶۸ کیلومتر از محورهای محدوده تحت پوشش این اداره کل به منظور فراهم شدن بستر سفر ایمن و روان برای کابران جاده ای در سال ۹۹ روکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: موثرترین شرایط برای حمل و نقل داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

وی ادامه داد: از این رو طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت از اردیبهشت سال ۹۹ در راه های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل اجرایی شد که حاصل آن روکش آسفالت ۵۳۱ کیلومتر محورهای اصلی و شریانی و ۳۳۷ کیلومتر محورهای فرعی و روستایی بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زیر ساخت های جاده ای و شبکه راه ها سرمایه های ملی هر کشور محسوب می شود که نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، بیان داشت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته این اداره کل سال گذشته موفق به کسب عنوان برتر کشوری اجرای طرح ملی بهسازی و ارتقای روکش آسفالت شد.