شناسهٔ خبر: 92338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست صميمانه مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی با كاركنان معاونت مسكن و ساختمان

خراسان رضوي2-1400-.jpg مجموعه كاركنان معاونت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی در نشستی صميمانه با مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی عملكرد و برنامه های اين معاونت را ارائه كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)،  عبدالمجيد نژادصفوی مديركل راه وشهرسازی خراسان رضوی در دیدار و گفتگو صميمانه با مجموعه كاركنان معاونت مسكن و ساختمان اين اداره كل، مسائل این معاونت را مورد بررسی قرار داد.

نژادصفوی با بيان اينكه هدف اصلی نظام خدمت به مردم هست، به نامگذاری امسال با اشاره به نام «توليد، پشتيبانی ها، مانع زدايی ها» گفت: همه ما باید در راستای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اين نام نامگذاری شد گام برداريم و این شعار را با جدیت در دستور کار قرار دهيم .

مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: تمام ظرفيت های زيرساختی و توسعه به نحوی مرتبط با عملكرد مجموعه راه و شهرسازی در قسمت های املاك و واگذاری زمين، سرمايه گذاری، تامين مسكن و مباحث اقتصادی آن و نيز بازآفرينی شهری و طرح های جامع شهری به نحوی منجر به توليد و رونق اقتصاد می شود كه همين امر اهميت اهتمام در اجرای دقيق فرامين مقام معظم رهبری و نيز سياست هاي دولت را روشن می سازد.

وی با اشاره به اينكه باید کرامت انسانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با صداقت و شفافیت با یکدیگر صحبت کنیم، تاكيد كرد: لازم است به نحوی عمل كنيم كه در شان و جايگاه استان خراسان رضوی به عنوان پايتخت معنوی كشور و متناسب با ظرفيت ها و وزن امكانات و ساختار مكانی باشد كه در آن زندگی می كنيم .

گفتنی است معاون و روسای ادارات زيرمجموعه معاونت مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این جلسه گزارشی در خصوص عملكرد اين معاونت ارائه کرد.