شناسهٔ خبر: 92342 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

مرمت راه‌های سمنان؛ اولویت ویژه راهداری

آغاز عملیات روکش آسفالت 37 کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان مهرستان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان، مرمت راه‌های این استان را اولویت ویژه راهداری عنوان کرد و از لکه‌گیری ۷۷ هزار مترمربعی در راه‌های استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان)، محمدرضا عرب احمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در تشریح فعالیت‌های انجام‌شده توسط این اداره کل در بخش نگهداری راه‌های استان سمنان و بررسی اهم اقدامات صورت‌گرفته در سال گذشته اظهار کرد: این معاونت تلاش کرد تا پارسال در محورهای مواصلاتی استان سمنان، خدمات خوبی مسافران ارائه شود و به همین منظور روکش آسفالت تقویتی محورهای ارتباطی استان سمنان سال گذشته پیگیری به میزان ۱۸ کیلومتر این عملیات را اجرایی کنیم.

وی از اجرای طرح درزگیری با قیر پلیمری در ۸۱ کیلومتر از راه‌های این استان خبر داد و گفت: عملیات اصلاح شیب شیروانی نیز در ۱۹۹ کیلومتر از جاده‌های استان سمنان انجام شده است.

عرب‌احمدی به لکه‌گیری ۷۷ هزار مترمربعی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان سمنان در سال گذشته اشاره کرد و گفت:‌ انجام عملیات راهداری زمستانی شامل برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی استان هم پارسال در برخی مقاطع ضرورت داشت که با تلاش همکاران راهداری این امر صورت گرفت.

وی گفت: نگهداری راه‌ها امروز از اولویت ویژه‌ای برخوردار بوده و تلاش می‌شود تا با مجموعه‌ای از عملیات راهداری، مردم در جاده‌های استان سمنان دچار مشکل نشوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در این ایام، قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.irمراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.