شناسهٔ خبر: 92425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۰

اولین جلسه شورای هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در اولین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ضمن تأکید بر هماهنگی لازم بین دستگاه های مرتبط، خواستار تعامل و هم افزایی بیشتر ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در جهت پیشرفت پروژه های بزرگ استان شد .

به گزارش پایگاه خبری ورارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خراسان شمالی به ریاست قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی استان و با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن، هواشناسی، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان، نماینده بانک مسکن و نماینده پلیس راه در محل سالن جلسات ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با تأکید بر هماهنگی لازم بین دستگاه های مرتبط، خواستار تعامل و هم افزایی بیشتر ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در جهت پیشرفت پروژه های بزرگ استان شد که این امر باعث ارتقاء کیفیت راه ها، حمل و نقل، مسکن و احیاء بافت های فرسوده در استان خواهد شد و قطعاً بدون این مشارکت پیشرفتی نخواهیم داشت.
قاسمی با بیان اینکه همه دستگاه های مرتبط با حوزه راه و شهرسازی در جلسات حضور داشته باشند افزود: امیدواریم با پیگیری های مستمر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی شاهد این باشیم که اقدامات خوبی در سطح استان صورت پذیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به بحث مسکن پرداخت و افزود: بحث احداث مسکن در استان برای ما بحث بسیار مهمی است و یکی از اولویت های این اداره کل محسوب خواهد شد و با تلاش، همفکری و برادری بتوانیم در استان خدمات جدیدی به مردم ارائه کنیم.
در این نشست هر کدام از مدیران کل عضو شورا به تشریح برنامه ها و چشم اندازهای دستگاه خود پرداختند و گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود را به شورا ارائه کردند و همچنین در خصوص چگونگی برگزاری جلسات بعدی شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی نیز تصمیم گیری شد.
گفتنی است شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در راستای جمع بندی سیاست گذاری های وزارت متبوع و همچنین هماهنگ شدن این مجموعه، مدیر کل راه و شهرسازی استان به عنوان رئیس جلسه، مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نماینده شرکت ساخت و توسعه استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت امور شعب بانک مسکن، رئیس پلیس راه و رئیس راهور استان تشکیل می شود.