شناسهٔ خبر: 92431 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس فرودگاه سهند خبر داد:

جابه جايی ۵ هزار و ۶۹۵ مسافر فرودگاه سهند درسال ۱۳۹۹

محمد حاجی پور - فرودگاه سهند رئيس فرودگاه سهند از جابه جايی ۵ هزار و ۶۹۵ مسافر درسال ۱۳۹۹ از طريق ۱۴۶ پرواز در مسير تهران به فرودگاه سهند و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد حاجی پور گفت: در سال گذشته ۴۰ هزار و ۵۱۰ کیلوگرم بار مسافر نیز جابه جا شده است.

به گفته رئیس فرودگاه سهند، از ابتدای سال ۹۹ برای افزایش ایمنی پرواز‌ها و زیرساخت‌های فرودگاه سهند ۱۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در این فرودگاه اجرا شده است و با توجه به شرایط کرونایی تمام ملزومات مورد نیاز از جمله دستگاه‌های ضد عفونی کننده، استیکرهای فاصله گذاری اجتماعی و... در این فرودگاه نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: بهسازی ساختمان سپاه، خط کشی باند و اپرون، اجرای شبکه فاضلاب، کابل گذاری فیبرنوری، نصب سایبان بارانداز تسمه نقاله، نصب کنسول سوئیچینگ برج مراقبت پرواز، نوسازی سامانه ناوبری برج مراقبت پرواز و ... از جمله اهم پروژه‌های عمرانی و ایمن سازی فرودگاه سهند بود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حاجی پور افزود: با استقبال شهروندان شهر‌های منطقه ۴ پرواز در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته در مسیر تهران به فرودگاه سهند و بالعکس انجام می‌شود.