شناسهٔ خبر: 92445 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به دلیل فروش بلیت هواپیما به مقصد هند اتفاق افتاد

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت خدمات مسافرت هوايی «علی بابا»

سازمان هواپیمایی کشوری سازمان هواپيمايی کشوری به شرکت خدمات مسافرت هوايی علی بابا به دليل عدم رعايت ممنوعيت فروش بليت به/از کشورهای هند و پاکستان اخطار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمای کشوری اعلام کرد: شركت خدمات مسافرت هوايی سفرهای علي بابا علی‌رغم مصوبه ستاد ملی كرونا مبنی بر ممنوعيت سفر به/از كشورهای هند و پاكستان و ابلاغ آن از سوی سازمان هواپيمايی كشوری، همچنان بليت هواپيما در مسيرهای ياد شده را به فروش می‌رساند. لذا ضمن اعلام اخطار به آن شركت نسبت به توقف فروش بليت، به اطلاع می‌رساند اين اقدام شركت علي بابا تخلف محسوب شده و در صورت عدم رعايت مقررات مربوطه مطابق با قوانين و مقررات اقدام خواهد شد.

گفتني است؛ هیچ گونه پروازی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان و پاکستان اجازه ورود به ایران و فرود در فرودگاه‌های کشور را نداشته همچنين شهروندان می توانند بر اساس ضرورت با پروازهای کانکشنی ایرلاین‌های خارجی به هند سفر کنند، اما تا اطلاع ثانوی و تغییر نکردن مصوبات در این زمینه هیچ یک از مسافرانی که به هند و پاکستان یا کشورهای ویژه سفر کرده اند اجازه ورود به کشور را ندارند.

لازم به ذكر است؛ در صورت مشاهده فروش بليت در مسيرهاي مذكور با دفاتر خدمات مسافرت هوايي متخلف به طور جدي برخورد خواهد شد. همچنين شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سازمان هواپيمايی كشوری گزارش دهند.