شناسهٔ خبر: 92514 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل اجرای طرح های ملی مناطق ۱ و ۲ خبر داد:

پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه ساخت ورزشگاه بناب

کرامت نرگس نژاد سرپرست اداره کل اجرای طرح های ملی مناطق یک و دو سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه ساخت ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کرامت نرگس‌نژاد با اشاره به بازدید روزهای اخیر خود از روند ساخت پروژه‌های سازمان مجری در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و مازندران، گفت: خوشبختانه ساخت ورزشگاه بناب روند خوبی دارد و پیشرفت فیزیکی این پروژه با ۱۷ هزار و ۳۲۵ مترمربع زیر بنا به ۸۳ درصد رسیده است.

سرپرست اداره کل اجرای طرح‌های ملی مناطق یک و دو سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی افزود: ساخت ندامتگاه تبریز با بیش از ۶۲ هزار مترمربع زیر بنا ادامه دارای ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کرامت نرگس‌نژاد در ادامه به بازدید خود از روند ساخت بیمارستان فاطمی اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: این بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی دارای ۵۲ هزار مترمربع زیربنا است و اجرای آن نیز حدود ۹ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، سرپرست اداره کل اجرای طرح‌های ملی مناطق یک و دو سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به وضع ساخت بیمارستان جدید شهرستان نور در استان مازندران نیز اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی نور دارای ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی است و ۱۷ هزار و ۸۲۱ مترمربع زیربنا خواهد  داشت.