شناسهٔ خبر: 92525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۰ کیلومتری ورودی شهرهای پرتصادف خوزستان ساماندهی می شود

ایمن سازی دماغه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۳۰ کیلومتری مبادی شهرهای استان با اولویت شهرهای با تصاف بالا در ورودی، ساماندهی می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامعباس بهرامی نیا در نخستین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان در سال جدید که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد اظهار کرد: طبق اعلام پلیس راه استان، درصد قابل توجهی از تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها رخ می دهد که عمده آن به دلیل خستگی راننده می باشد.

وی افزود: پیشنهاد می شود اسامی شهرهایی که بیشترین آمار تصادف را در این زمینه دارند، به تفکیک اعلام شود تا با اولویت بندی و با استفاده از اعتبارات استانی و ملی، نسبت به احداث استراحتگاه و یا تکمیل روشنایی این شهرها اقدام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان همچنین بیان کرد: حل مشکلات پروژه احداث دسترسی مسیر شهرک صنعتی شماره ۵ و پروژه کمربندی غرب اهواز و تکمیل پروژه راهسازی محور غیزانیه-هفتکل- ایذه مورد تأکید استاندار خوزستان است که امیدواریم با همکاری و اقدامات مناسب تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط شاهد حل این مشکلات در اسرع وقت باشیم.