شناسهٔ خبر: 92534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۲۰درصدی در احداث کتابخانه بستان آباد

96fbf9b2-e96b-44ea-abaf-341523992349.jpg رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی از پیشرفت ۲۰درصدی کتابخانه بستان آباد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( آذربایجان شرقی)، جعفر فغفوری رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت : پروژه احداث کتابخانه عمومی بستان آباد، در عرصه ای به مساحت ۱۵۷۰ متر مربع و با زیربنایی افزون بر ۱۴۴۷ مترمربع در دو طبقه توسط بخش خصوصی در حال اجراست.

وی افزود:  به دلیل شرایط توپوگرافی زمین پروژه و به جهت رسیدن به کد مناسب برای اجرای فونداسیون، حدود ۷۰۰ متر مکعب لاشه چینی در زیر فونداسیون اجرا شده که پیشرفت فیزیکی پروژه در حال حاضر ۲۰ درصد بوده و ستونهای طبقه اول اجرا شده است.

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه فراهم ساختن بستری مناسب برای مطالعه و رشد فکری عمومی و ترغیب و تشویق جوانان و محصلان شهرستان به کتاب و کتابخوانی و همچنین ارزیابی نشریات و کتب داخلی و خارجی است.

به گفته فغفوری، پروژه مذکور توسط سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شده و امید است با تامین اعتبارات مناسب، به طور کامل اجرا و انشاالله در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرارگیرد.