شناسهٔ خبر: 92576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان صورت گرفت:

برگزاری ملاقات مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با شهروندان

ملاقات مردمی راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 این هفته ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با شهروندان به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل مد نظر آنها با حفظ پروتکل های بهداشتی در اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی )، در ادامه سلسله ملاقات های مردمی مدیر کل با شهروندان محترم، برنامه ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مورد نظر آنها امروز پنجشنبه مورخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل اتاق مدیر کل برگزار شد.

بنا بر این گزارش؛ در برنامه ملاقات مردمی این هفته، تعداد ۱۰ نفر از شهروندان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به مسئولین مربوطه صادر کرد.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی مدیر کل به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و یا با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ و ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۴۶ درخواست های ملاقات عمومی با مدیر کل را ثبت کنند.