شناسهٔ خبر: 92595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته انجام شد؛

اصلاح ۲ نقطه حادثه خیز در محور میرجاوه – خاش

حذف نقطه پر تصادف (2).jpeg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از تعریض شانه سازی و اصلاح ۲ نقطه حادثه خیز محور میرجاوه – خاش در سال ۹۹ با استفاده از توان اکیپ امانی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه این اداره کل به ارتقای ایمنی راه ها در راستای کاهش سوانح رانندگی در جاده ها اهتمام جدی دارد، اظهار داشت: در یکی از نقاط حادثه خیز محور میرجاوه – خاش عملیات تعریض محور از ۷ به ۱۴ متر همراه با آسفالت و نصب علائم و تابلوهای ایمنی انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در کیلومتر ۴۸ محور میرجاوه – خاش نیز شاهد حذف نقطه حادثه خیز از طریق گودبرداری و اجرای نیوجرسی بودیم که خوشبختانه با این اقدام از بروز سوانح رانندگی در محور جلوگیری شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: رفع ۲ نقطه حادثه خیز محور مذکور توسط ۱۰ نفر نیرو و چهار دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری عملیاتی شد.

کرد ادامه داد: همچنین سال گذشته در سه نقطه محور مذکور تعریض، شانه سازی رمپ ورودی و خروجی و لاین انتظار اجرا شد تا به افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای در این محور کمک کند.