شناسهٔ خبر: 92612 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی خبر داد:

اعلام نشانی الکترونیکی سامانه دریافت گزار‌ش‌های مردمی

شهرام خلج زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی دریافت گزارش‌های مردمی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.

شهرام خلج زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام این خبر عنوان کرد: یکی از شیوه‌های نوین و موثر در امر مبارزه با فساد اداری، بهره‌گیری از نظام نظارت همگانی و استفاده از سازوکار افشاگری تخلفات توسط همکاران و شهروندان است که به عنوان اصل مهم و اساسی در سیاست‌گذاری‌های کلان شرکت نیز تاکید شده است. بر این اساس مسیر جدیدی با محوریت کمیته سلامت اداری شرکت ایجاد شده تا با دریافت مستقیم و بدون واسطه گزارش‌های مردمی ضمن رعایت اصل محرمانگی سیاست حمایت و تشویق گزارش دهندگان فساد نیز پیاده سازی شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد ادامه داد: در راستای اجرای ماده ۸ دستورالعمل اجرایی مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و سامانه الکترونیکی دریافت گزارش‌های مردمی به نشانی arzyabi_amalkard@airport.ir طراحی شده است.

خلج زاده گفت: سایر روش‌های دریافت گزارش‌ها و شکواییه‌های مربوط از جمله صندوق ارتباط مستقیم با مدیران، وب سایت، پورتال، مکانیزم‌های پیش‌بینی شده در ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی و تلفن‌های بازرسان به قوت خود باقی است و اقدامات لازم از طریق مراجع ذی‌ربط مسئول همانند روال و رویه‌های گذشته انجام می‌شود.