شناسهٔ خبر: 92751 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

اسلامی درگذشت وزیر سابق راه و ترابری را تسلیت گفت

اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدهادی نژادحسینیان، این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و تمام بازماندگان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، محمد اسلامی در این پیام با یادآوری خدمات مرحوم محمدهادی نژاد حسینیان در سمت وزیر راه و ترابری در اوایل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و در ادامه وزارت صنایع سنگین و سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: آن مرحوم با تحصیلات در  رشته های کارشناسی ارشد راه و ساختمان و دکترای حمل و نقل منشأ خدمات موثری در وزارت راه و ترابری سابق بود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مبارزات انقلابی ایشان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی علیه رژیم شاهنشاهی، تصریح کرد: نژادحسينيان در دوران تحصيل با عضویت در انجمن اسلامی دانشگاه تهران، به فعاليت‌های سياسی عليه دربار پهلوی پرداخت و در ادامه تحصیل خود در آمریکا به فعالیت های انقلابی خود ادامه داد.

اسلامی در پایان ضمن طلب غفران الهی و علو درجات برای آن مرحوم، این  ضایعه دردناک را به جامعه مهندسی راه و ساختمان کشور و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.