شناسهٔ خبر: 92752 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد؛

تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای بجنورد و شیروان در خراسان شمالی

کمیسون ماده 5 دو شهر بجنورد و شیروان راه و شهرسازی خراسان شمالی جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای بجنورد و شیروان با هدف بررسی ۲۵ پرونده در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای بجنورد و شیروان با هدف بررسی ۲۵ پرونده در سالن جلسات استانداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه گفت: به منظور حمایت از خیرین و در جهت کمک به اقشار کم درآمد در اراضی سایت اداری ارکان بجنورد که در مالکیت اداره کل راه و شهرسازی استان است با تقاضای تغییر کاربری از اداری به درمانی بهزیستی موافقت شد.
وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه با تغییر کاربری اراضی طرح اقدام ملی، بنیاد شهید و جانمایی زمین ناحیه مقاومت بسیج در زمینی به وسعت مجموعاً ۳۱ هکتار واقع در تپه خانلق شیروان موافقت شد.
لازم به ذکر است ۱۸ پرونده در کمیسیون ماده ۵ بجنورد و ۷ پرونده در کمیسیون ماده ۵ شیروان مورد بررسی قرار گرفت.
جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در سالن جلسات استانداری و به ریاست دکتر هوایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و نماینده اداره کل بازرسی برگزار شد.