شناسهٔ خبر: 92777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در فروردین امسال صورت گرفت؛

رشد ۱۰۰درصدی جابه جایی مسافر در کرمانشاه

کرمانشاه - مدیر کل راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از رشد ۱۰۰درصدی جابه جایی مسافر در استان طی فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ،فریبرز کرمی با اشاره به آمار مسافران جاده‌ای جابه جا شده در استان کرمانشاه اظهار کرد: تعداد مسافران جابه جا شده در فرودین ماه امسال بیش از ۲۰۸ هزار نفر بوده که این تعداد در مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۱۰۴هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه جابه جایی مسافران در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۰۰درصد رشد داشته است، افزود: در این مدت صورت وضعیت‌های صادره رشد ۱۳۱ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد صورت وضعیت‌های صادره مربوط به ناوگان اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری در فروردین ماه امسال بیش از ۳۰ هزار مورد بوده که این تعداد در مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۱۳ هزار مورد بوده است.

کرمی گفت: هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ راننده در استان کرمانشاه در جابه جایی مسافران جاده‌ای فعال هستند.

وی با اشاره به ناوگان حمل و نقل مسافر افزود:199 دستگاه اتوبوس، ۸۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۹۱۶ دستگاه خودرو سواری در جابه جایی مسافر در استان کرمانشاه فعالیت دارند.