شناسهٔ خبر: 92856 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز قدس مطرح شد:

روز قدس آرمانی اسلامی و انسانی و نماد مقابله حق و باطل / روز قدس در صدر مسائل امت اسلامی و اسم رمز انقلاب جهانی علیه صهیونیست است

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شده است را گرامی داشت و آن را روز مقابله حق علیه باطل دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شده است را گرامی داشت و آن را روز مقابله حق علیه باطل دانست. در متن پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز قدس آمده است: 

 روز قدس آرمانی اسلامی و انسانی و نماد مقابله حق و باطل است. روز قدس در صدر مسائل امت اسلامی، اسم رمز انقلاب جهانی علیه صهیونیست و نماد مبارزه مستمر و فراگیر در همه اعصار است.

اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران در طول ۴۲سال گذشته کاملاً روشن و واضح است. آن‌ها از هیچ خباثتی در حق ملت ایران دریغ نکردند.

مطمئنیم که شجره طیبه آبیاری شده از خون  پاک هزاران مجاهد نستوه و در راس آنان شهید قدس سردار اسطوره ای اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، صلح و سلام، با نابودی گردنکشان به بار خواهد نشست و به برکت خون شهداء و مجاهدین مقاومت، این پیروزی از همیشه نزدیک‌تر است.

الگوپذیری از روش و منش سردار دلها و "مکتب سلیمانی"  با وحدت نیروها، مردمی کردن مقاومت و مبارزه، اعتماد به نفس و انگیزه سازی در راه مقاومت بر پایه تفکر حسینی و قیام امام حسین(ع) می تواند راهگشای این عرصه باشد.

حال که ویروس منحوس کرونا فرصت راهپیمایی ارزشمند و مهم روز قدس را سلب کرده است، کارکنان وزارت راه و شهرسازی  حمایت همه جانبه خود را نسبت به آرمان قدس شریف اعلام و با جهاد فرهنگی، تولید محتوا برای گسترش آگاهی و افزایش روحیه عدالت خواهی و حق طلبی، مسئله مقاومت و پرداختن به آرمان آزادی قدس شریف را در بستر فضای مجازی زنده نگه می دارند.