شناسهٔ خبر: 92894 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت:

ورود به بازارهای جدید، هدف اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جدید است

مکانیک خاک عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سفر به استان کرمانشاه از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این استان بازدید و با مدیر استان و همچنین پرسنل این آزمایشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن زمانیان عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سفر به استان کرمانشاه از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک این استان بازدید و با مدیر استان و همچنین پرسنل این آزمایشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

زمانیان در جمع همکاران آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه گفت: طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید ۴۰ درصد افزایش درآمد داشته باشد و خانواده بزرگ شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای رسیدن به این هدف باید تلاش و همت کند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک بنگاه اقتصادی فن پایه است و برای تداوم حیات شرکت نیاز به رشد موازی هر دو پایه فنی و اقتصادی است، افزود: برای رسیدن به افزایش درآمد، تک تک نیروها و مدیران شرکت باید تلاش کنیم و برای رشد و ایجاد تحول در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بکوشیم و تحقق این امر نیاز به مسئولیت‌پذیری و همکاری همه پرسنل برای ارتقاء سطح کیفی شرکت است.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعتماد مشتریان به نتایج و عملکرد آزمایشگاه در ارتقاء فنی و کیفی و همچنین افزایش طول عمر مفید پروژه‎‌ها ملی و استانی است و در این راه باید با افزایش مستمر دانش فنی، تجهیزات شرکت نیز بروز و استاندارد باشد.

عضو هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه گفت: برای افزایش درآمد و حضور موثر در بازارهای جدید باید به صورت جدی به پروژه طرح اقدام ملی مسکن در تمامی استان‎‌ها ورود کنیم.

وی افزود: دریافت پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان و نظام مهندسی معدن و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با این مجموعه‌‎ها، حضور در پروژه‎‌های گمرکات و استاندارد، پیگیری وصول مطالبات، برگزاری جلسات مستمر و معرفی توانمندی‌ها و تجهیزات منحصربفرد شرکت به سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان و عقد قرارداد در پروژه‎های عمرانی ملی و استانی و صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه از جمله برنامه‎های شرکت برای حضور در بازارهای جدید و افزایش درآمد در سال جدید است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در این سفر جلسه شورای اداری با حضور مدیران استان و مسئولین شعب شهرستان‌ها برگزار شد و در پایان نیز زمانیان با حضور در میان پرسنل این آزمایشگاه از بخش‎های مختلف آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه بازدید و پیشنهادات و برنامه‎‌های سال جدید را بیان کردند.