شناسهٔ خبر: 92946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار خراسان جنوبی:

عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی قابل تقدیر است

دیدار با استاندار خراسان جنوبی-.jpg استاندار خراسان جنوبی از راه ها به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های توسعه نام برد و تأکید کرد: تدبیر، تلاش و توسعه در این حوزه بدین معناست که با توجه به نیازها و کمبود اعتبارات تنها با تدبیر و تلاش به صورت عملیاتی و تعامل دستگاه ها می توان به توسعه دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، صبح امروز و به منظور ارائه گزارش عملکرد، اقدامات و برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه معاونان خود با حمیدملانوری استاندار خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ابتدای جلسه ضمن گزارش مبسوطی از اقدامات این اداره کل در سال های گذشته در بخش های راهداری، حمل نقل، فنی و راه های روستایی و منابع انسانی، از رشد ۶۸ درصدی اعتبارات ملی جذب شده در سال ۹۹ به نسبت سال قبل خبر داد.
استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با توجه به گستره حوزه استحفاظی این اداره کل قابل تقدیر است.
استاندار از راه ها به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های توسعه نام برد و تأکید کرد: تدبیر، تلاش و توسعه در این حوزه بدین معناست که با توجه به نیازها و کمبود اعتبارات تنها با تدبیر و تلاش به صورت عملیاتی و تعامل دستگاه ها می توان به توسعه دست یافت.
ملانوری بیان کرد: با وجود وسعت راه های خراسان جنوبی و هزینه های سنگین نگهداری راه ها، مدیریتی جهادی باید در دستور کار باشد که با توجه به شرایط موجود کشور و چالش های مدیریتی حال حاضر، عملکرد ارائه شده نشان از تعهد، تلاش و حساسیت مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و تیم مدیریتی دارد.
استاندار متذکر شد: وجود نیروهای جوان و مستعد موجب سرزندگی و فعال بودن دستگاه های اجرایی است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از این حیث جزو دستگاه های پویا و فعال بوده که این موجب تحرک خوبی در استان است زیراکارهای زیادی برای انجام وجود دارد.
وی از تخصیص اعتبارات ملی گفت: آمارها نشان می دهد در این زمینه روند رو به رشدی داشته ایم که این موضوع قابل تقدیر بوده لذا باید ضمن حفظ وضع موجود برای افزایش این اعتبارات تلاش نماییم.
ملانوری تصریح کرد: در حوزه وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی تعامل مناسبی بین دستگاه ها خصوصا راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل وجود دارد که این مهم قدم بزرگی در راه رشد و توسعه استان و پروژه ها و اهداف پیش رو خواهد بود.
وی گفت: انتظار این است که موارد گذشته با همان شدت و حتی بیشتر ادامه پیدا کند و ما نیز در سطح ملی و استانی پیگیر بحث اعتبارات خواهیم بود.
استاندار خراسان جنوبی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه راهداری و حمل و نقل اظهار امیدواری کرد؛ اقدامات با سرعت تداوم یافته و با انگیزه پیش بروند تا موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم شود.