شناسهٔ خبر: 92984 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

تلاش برای افزایش بهره‌وری ناوگان حمل و نقل و ارتقای شاخص ها، بسیار ضروری است

بازديد معاون حمل و نقل آقاي طالبي معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از زیرساخت‌ های حمل و نقل هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت بهره وری در سیستم حمل و نقل کشور گفت: تلاش برای افزایش بهره‌وری ناوگان حمل و نقل و ارتقای شاخص ها، بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، بابک طالبی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از زیرساخت‌ های حمل و نقل استان هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت بهره وری در سیستم حمل و نقل کشور گفت: تلاش برای افزایش بهره‌وری ناوگان حمل و نقل و ارتقای شاخص ها، بسیار ضروری است.

طالبی با اشاره به جایگاه استراتژیک هرمزگان در بخش حمل و نقل و نقش این استان در تأمین کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه های تولیدی کشور گفت: موفقیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با همکاری خوب صنوف بخش حمل و نقل این استان و  هماهنگی های بین بخشی در این حوزه حاصل شده است.

وی برگزاری جلسات منظم هفتگی در قالب «کارگروه پایش» را موثر دانست و ادامه داد: جلسات این کارگروه با هدف رفع نیازهای ضروری بخش حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می شود و مواردی چون نوسازی ناوگان، لاستیک، روغن و بیمه رانندگان در کارگروه پایش مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و با مشورت نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل در خصوص آنها تصمیم گیری به عمل می آید.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ادامه با حضور در یکی از بزرگترین شهرک های حمل و نقل کشور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شهرک حمل و نقل نگین ترابران که با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه حمل و نقل جاده ای احداث شده است، به بررسی زیرساخت ها و مشکلات این شهرک پرداخت.

بازدید سرزده از پروژه لکه گیری بندر شهید رجایی _ بندر خمیر 

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین ضمن بازدید سرزده از پروژه لکه گیری و اصلاح رویه آسفالت محور شریانی بندر شهید رجایی _ بندر خمیر اظهار داشت: پروژه مذکور در حد فاصل سه راهی خون سرخ به سمت شهرک حمل و نقل با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال و به طول ۱۴ کیلومتر در حال اجراست و هزینه آن از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

توزیع عادلانه بار و استفاده از اپلیکیشن اعلان بار مجازی

 یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان نیز ضمن معرفی ظرفیت های خاص حمل و نقل استان و زیرساخت های مهم آن، از فعالیت ۲۰۵ شرکت حمل و نقل کالا در این استان مرزی خبر داد و ابراز داشت: اجرای طرح توزیع عادلانه بار و استفاده از اپلیکیشن اعلان بار مجازی، علاوه بر رضایت رانندگان عزیز و جلوگیری از تجمع در شرایط شیوع ویروس کرونا، در کنترل تخلفات بسیار موثر بوده است.

لازم به ذکر است معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرکل حمل و نقل کالای این سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با نمایندگان صنوف بخش حمل و نقل استان دیدار و گفتگو کردند.