شناسهٔ خبر: 93121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سال گذشته انجام شد؛

روکش آسفالت نزدیک به ۱۰۰۰کیلومتر از محورهای سیستان و بلوچستان

آسفالت افزون بر هفت کیلومتر از راه های روستایی سیستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بهسازی و روکش آسفالت افزون بر ۹۸۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در قالب طرح ملی بهسازی و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی با هدف تامین ایمنی عبور و مرور، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و همچنین حراست و نگهداری از سرمایه های ملی اجرایی شد، که براین اساس بهسازی و روکش آسفالت افزون بر ۹۸۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زیر ساخت های جاده ای نقش اساسی در مبادلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارند، گفت: این اداره کل با روکش و بهسازی افزون بر ۹۸۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش موفق به کسب عنوان چهارم کشوری در این بخش شد.

کرد در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان به دلیل قرار گرفتن در مسیر حمل و نقل ترانزیتی ظرفیت‌های خوبی در حوزه حمل و نقل برخوردار بوده و نگاه تجار کشورهای همسایه به ظرفیت‌های آبی و خاکی این منطقه معطوف شده است این اداره کل تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط تردد ایمن در محورهای تحت پوشش بکار بسته است.