شناسهٔ خبر: 93130 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته جهانی ایمنی راه صورت گرفت؛

نصب ۱۲۰۰ برچسب شبرنگ بر روی وانت بارهای سیستان و بلوچستان

نصب شبرنگ.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از نصب یک هزار و ۲۰۰ برچسب شبرنگ بر روی وانت بارها و توزیع ۲۵۰ کپسول آتش نشانی بین رانندگان این دسته از وسایل نقلیه همزمان با هفته جهانی ایمنی راه (۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲ خرداد ماه) در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با هفته جهانی ایمنی راه مجموعه همکاران ما در این اداره کل علاوه بر توزیع و نصب کپسول آتش نشانی و شبرنگ ویژه برنامه های مختلفی نظیر برگزاری مانور روز بدون حادثه، اجرای طرح کنترل و نظارت جاده ای در سطح شهرستان های استان، پخش کلیپ با موضوع ایمنی حمل و نقل در اتوبوس های برون شهری و رسانه ها و فضای مجازی تدارک دیده اند.

وی تجلیل از رانندگان نمونه، مرکز معاینه فنی و مدیر فنی نمونه، بازدید و نظارت بر عملکرد مراکز مکانیزه معاینه فنی سنگین و شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر و حضور در نماز جمعه را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته جهانی ایمنی راه در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت ایمنی اظهار داشت: تمام تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ارتقاء فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های استان معطوف است.
باقری تاکید کرد: ایمنی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل است که از یک سو اطمینان شبکه حمل و نقل را بالا می برد و از سوی دیگر باعث توسعه اقتصادی می شود.