شناسهٔ خبر: 93134 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس شعبه میناب آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان اعلام کرد:

نقش آفرینی ویژه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در افتتاح پروژه‌های تصفیه‌ خانه سد " سرنی" میناب و فاز نهایی آب شیرین‌کن بندرعباس

مکانیک خاک رئیس شعبه میناب، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در افتتاح پروژه‌های تصفیه‌ خانه سد " سرنی" میناب و فاز نهایی آب شیرین‌کن ۱۰۰ هزار متر مکعبی بندرعباس نقش ویژه‌ای ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا عزیزی رئیس شعبه میناب آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در پروژه تصفیه خانه سد مخزنی سرنی میناب طی ۳ سال حضور مستمر و شبانه روزی، با به کارگیری ۵ نیروی متخصص و فنی فعال انجام بیش از ۳ هزار آزمایش در راستای ارتقا کیفی و مشاوره در خصوص تهیه مصالح از معادن مختلف و همچنین ارائه طرح‌های اختلاط مورد نیاز متناسب با مشخصات پروژه را به ثبت رسانده است.

عزیزی همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در خصوص پروژه آب شیرین‌کن بندرعباس اضافه کرد: آزمایشگاه در این پروژه با استقرار یک واحد مقیم و به کارگیری ۵ نیروی متخصص و فنی بیش از ۲ هزار آزمایش کنترل کیفی انجام داده است.

وی همچنین با بیان اینکه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در به نتیجه رسیدن این پروژه‎ها با دستگاه‌های اجرایی استان همکاری تنگاتنگی داشته است، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در ارتقا کیفی این پروژه‌ها با نمایندگان وزارت نیرو، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و مهندسین مشاور آبان پژوه همکاری داشته است.

به گزارش آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بنابراین گزارش پروژه‎‌های معرفی شده مذکور، به صورت ویدئو کنفرانس و به دستور ریاست جمهوری در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ افتتاح شد.