شناسهٔ خبر: 93145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران صورت گرفت؛

بازنگری طرح جامع شهر پارس آباد استان اردبیل

جلسه شهرسازی اردبیل جلسه کمیته فنی بازنگری طرح جامع شهر پارس آباد استان اردبیل در شورایعالی شهرسازی معماری ایران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، جلسه کمیته فنی بازنگری طرح جامع شهر پارس آباد در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران با حضور معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، شهردار پارس آباد و رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد و رئیس اداره معماری بافت های واجد شرایط و طرح های بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل در محل سالن جلسه شهید دادمان راه و شهرسازی استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

گفتنی است طرح جامع شهر پارس آباد در سال ۱۳۹۶ با مهندسین مشاور نقش محیط عقد قرارداد شده که طی جلسات متعدد کمیته فنی استانی و طرح مسائل و موضوعات اساسی نهایتا" در جلسه کارگروه زیربنایی و شهرسازی مورخه ۹۹/۸/۱۴ مصوب و به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارجاع و در مورخه ۹۹/۸/۲۴ مورد تصویب قرار گرفته و برای طرح در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به وزارت متبوع ارجاع شده است.

با تصویب طرح در جلسه اصلی شورایعالی شهرسازی و معماری ایران مشکلات عدیده شهرداری در مسائل شهرسازی و صدور پروانه های ساختمانی و توزیع و احیاء کاربری های عمومی مرتفع خواهد شد.