شناسهٔ خبر: 93148 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

وزیر راه و شهرسازی درگذشت دکتر رمضانیان‌پور را تسلیت گفت

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت دکتر علی‌اکبر رمضانیان‌پور استاد دانشگاه امیرکبیر و شخصیت علمی بین‌المللی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت دکتر علی‌اکبر رمضانیان‌پور استاد دانشگاه امیرکبیر و شخصیت علمی بین‌المللی کشور را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی آمده است:

مطلع شدیم روز گذشته  استاد فرهیخته و متدین دانشگاه امیر کبیر و شخصیت علمی بین‌المللی دکتر علی اکبر رمضانیان‌پور دار فانی را وداع گفتند. ایشان در طول سال‌ها منشاء خدمات بزرگ علمی و تخصصی کشور بوده‌اند و ده‌ها کتاب و نشریه را در حوزه تخصصی بتن منتشر کرده‌اند و تربیت صدها دانشجو حاصل خدمات ایشان است. مشاوره تخصصی ایشان در پروژه‌های متعدد عمرانی و راهسازی منشاء ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی بوده است.

دکتر رمضانیان‌پور رئیس مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان و رییس شاخه مهندسی عمران فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و مدت‌ها مسئولیت‌های رسمی در مرکز تحقیقات راه مسکن و شهر سازی داشته‌اند.

در گذشت ایشان را به خانواده آن مرحوم و جامعه علمی و تخصصی عمران کشور تسلیت می‌گویم و امیدوارم راهی که ایشان در توسعه علمی برای سازندگی کشور گشودند توسط دوستان و شاگردان ایشان ادامه پیدا کند.