شناسهٔ خبر: 93178 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

 پیش بینی ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در بخش مجتمع های خدماتی و رفاهی آذربایجان غربی

___ر__0097.jpg  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۴۰۰ فرصت شغلی در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی استان  ایجاد می شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به لزوم احداث و سرمایه گذاری مجتمع های خدماتی رفاهی و تیر پارک برای ایجاد آرامش و استراحت کاربران جاده ای بر اساس نیاز و معیارها و قوانین مربوطه افزود: احداث مجتمع های خدماتی رفاهی نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت  و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی دارد.

 شکری ادامه داد: هم اکنون ۱۰۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی و تیر پارک در حال استعلام ، احداث و یا بهره برداری در استان وجود دارد که از این مقدار ۵۱ مورد در حال استعلام ، ۲۷ مورد در مرحله احداث و ۲۴ مورد نیز در حال بهره برداری و ارائه خدمات است.

 وی گفت: در راستای اعطای تسهیلات به سازندگان مجتمع های خدماتی، رفاهی و تیرپارک ها از ۱۴ نفر متقاضی تسهیلات تاکنون ۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده و ۱۰ نفر از متقاضیان تسهیلات نیز در نوبت دریافت تسهیلات هستند که پیش بینی می شود با اعطای این تسهیلات برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شود.