شناسهٔ خبر: 93179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته صورت پذیرفت؛ 

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان خوی

IMG-20210425-WA0016.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوی از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان در یکسال گذشته خبر داد و گفت: در ۸۶۳ کیلومتر عملیات تیغ زنی و تسطیح محورهای روستایی انجام و ۵۱۲۰ متر مکعب شن ریزی در محورهای روستایی این شهرستان انجام شده است. 

اصغر کاظمی بابیان اینکه در سال گذشته ۱۶۳ کیلومتر از راه های شهرستان خوی پاکسازی و تسطیح شد، اذعان داشت: ۵۴۲۰ عدد شستشوی تابلو و علائم، ۲۳ مورد نصب بنر و پرچم ترافیکی هشدار دهنده، ۴۸۲ کیلومتر تسطیح و رگلاژ ترمیم شانه ها، ۱۴۴ دستگاه تعمیر و نصب چراغ چشمک زن،  تنقیه ۱۰ دستگاه پل و تعمیر ۴۴۱ مورد چراغ های روشنایی از دیگر اقدامات انجام یافته توسط این اداره طی سال گذشته است.

کاظمی با اشاره به اینکه به منظور آرام سازی جریان نسبت به نصب کاهنده سرعت در محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام شد، یادآور شد: طی سال گذشته به منظور آرامسازی جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان خوی ۹ موردکاهنده سرعت نصب شد.

وی افزود: به منظور کاهش تلفات جاده ای ۳۲۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه، ۷۲ صدور مجوز و ۱۸۲ مورد اخطار کتبی به متجاوزین به حریم جاده ها انجام شده است.