شناسهٔ خبر: 93275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با بیش از ۳میلیارد ریال صورت گرفت؛

خط کشی۴۰ کیلومتر از راه های شهرستان نور مازندران

مازندران خط کشی رئيس اداره ايمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با بیش از ۳میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال ۴۰کیلومتر از راه های شهرستان نورخط کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(مازندران)، محسن یمینی رئيس اداره ايمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: با بیش از ۳میلیاردو ۲۰۰ میلیون ریال، ۴۰کیلومتر از راه های شهرستان نور(محور دوآب–بلده) خط کشی شد.

وی افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

یمینی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشكار سازي نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسيرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره از ابتدای سال تا به امروز بود.

رئيس اداره ايمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه افزود: اجرای عملیات خط کشی در دیگر محورهای این شهرستان به زودی به  اجرا در می آید .

گفتنی است از ۱۰۴۰۰كيلومتر راه ارتباطي موجود در مازندران مقدار۷۰۰ كيلومتر در حوزه شهرستان نور قرار دارد.