شناسهٔ خبر: 93308 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

الزام شرکت هواپيمايی آسمان به پرداخت خسارت ۳۰درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳

سازمان هواپیمایی کشوری سخنگوی سازمان هواپيمايی کشوری گفت: شرکت هواپيمايی آسمان موظف است نسبت به پرداخت خسارت ۳۰درصدی به مسافران پرواز ۶۲۳ مسير کرمانشاه به تهران اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن ذيبخش در واكنش به تاخير پرواز شماره ۶۲۳ شركت هواپيمايی آسمان در مسير كرمانشاه به تهران اظهارداشت: براساس دستورالعمل حقوق مسافر و در صورت تاخير بيش از ۲ تا ۴ ساعت شركت‌های هواپيمايي موظفند ضمن انجام پذيرايی مناسب با توجه به امكانات فرودگاهی، تغيير پرواز و يا اعزام مسافر در صورت درخواست مسافر با ساير شركت‌ها (در صورت وجود پرواز در آن مسير) و يا انتقال به مقصد نهايی از طريق مسيرهای جايگزين را فراهم آورند.

وي افزود: همچنين شركت هاي هواپيمايي موظفند در صورت تاخير بيش از ۴ ساعت علاوه بر رعايت موارد فوق نسبت به جبران خسارت به ميزان ۳۰ درصد نرخ پايه بليت اقدام كنند و در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز وجه بليت به صورت كامل مسترد شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در صورت عدم پرداخت خسارت، مسافران پرواز ۶۲۳ می‌توانند مراتب را از طريق سامانه حقوق مسافر به نشاني www.cao.ir گزارش دهند.